In privinta primei metode de realizare de venituri folosind Internetul, lucrurile sunt clare.
Comerciantul realizeaza o pagina web de prezentare a serviciilor si bunurilor pe care le poate oferi publicului larg. Utilizatorul interesat gaseste siteul respectiv si alege sau nu sa cumpere acele servicii sau produse.
Cea de a doua metoda este vanzarea de spatiu publicitar, insa nu orice site poate vinde asa ceva.
Care siteuri pot vinde spatiu publicitar si care nu
Daca sunteti proprietarii unui site cu un numar mare de vizitatori ( cel putin cateva mii lunar ) , un site cu Page Rank la Google de cel putin 4 si daca Google v-a indexat un numar semnificativ de pagini ( cel putin cateva sute), atunci puteti vinde spatiu publicitar pe siteul dumneavoastra, daca si interfata acestuia o permite.
Functie de profilul siteului dumneavoastra veti putea vinde acel spatiu publicitar siteurilor care vand produse sau servcii pe acelasi profil.
Exemplu, un site care ofera informatii despre remedii naturiste, va putea vinde spatiu publicitar magazinelor online de produse naturiste sau va putea promova unul sau mai multe produse care se incadreaza in aceasta categorie.
Totusi, proprietarul unui un site fara nume de domeniu si gazduit gratuit nu va avea sanse sa scoata profit din vanzarea de spatiu publicitatar.
Motivele sunt logice: nimeni nu va plati sa isi faca relama pe un subdomeniu, plus ca siteurile gazduite in mod gratuit au deja un spatiu publicitar “umplut” cu bannere publicitare, pe care proprietarul siteului care va gazduieste pagina in mod gratuit l-a vandut deja.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu