Un suc nou sau prost din punct de vedere calitativ, trebuie promovat. Şi cum altfel decât prin prisma altor sucuri foarte cunoscute?
În poza de mai jos se vede clar cum ambalajul celor 2 sortimente de suc AVITA (n-am mai auzit până acum de el) seamănă exact cu cel de FANTA portocale şi PEPSI. Poza este cât se poate de autentică, ea fiind făcută într-un magazin din Căiuţi zilele trecute.
Se ştie că românul e inventiv, însă în cazul de faţă pute a xerox de la distanţă.
Mă întreb câtă nesimţire poate să aibă acea persoană ,care a venit cu această idee de-a dreptul penibilă, încât să copieze 2 mari firme?
Sper ca poza să ajungă la cine trebuie, astfel încât sucul AVITA să ajungă acolo unde îi e locul. Adică în pământ.
În poza de mai jos se vede clar cum ambalajul celor 2 sortimente de suc AVITA (n-am mai auzit până acum de el) seamănă exact cu cel de FANTA portocale şi PEPSI. Poza este cât se poate de autentică, ea fiind făcută într-un magazin din Căiuţi zilele trecute.
Se ştie că românul e inventiv, însă în cazul de faţă pute a xerox de la distanţă.
Mă întreb câtă nesimţire poate să aibă acea persoană ,care a venit cu această idee de-a dreptul penibilă, încât să copieze 2 mari firme?
Sper ca poza să ajungă la cine trebuie, astfel încât sucul AVITA să ajungă acolo unde îi e locul. Adică în pământ.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu