Matsushita Electric Industrial si Google colaboreaza la productia unui televizor conectabil la internet, care va permite accesarea de continut video prin intermediul YouTube, si utilizarea serviciului de fotografii digitale Picasa Web Albums, potrivit unui comunicat transmis de Panasonic, divizie a grupului japonez.
Televizorul va fi lansat in aceasta primavara, in America de Nord , oficialii japonezi adaugand ca nu se stie inca data exacta pentru lansarea produsului la nivel global.
"Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums demonstreaza angajamentul nostru de a influenta evolutia naturala a Internetului si a o extinde in domeniul televiziunii de inalta definitie", a declarat vicepresedintele Panasonic, Merwan Mereby.
Contractul incheiat cu Google nu confera exclusivitate acestei companii, a precizat purtatorul de cuvant al Panasonic, Akira Kadota.
La sfarsitul anului trecut, Matsushita, cel mai mare producator de televizoare cu ecrane pe baza de plasma la nivel mondial, a anuntat ca va prelua controlul asupra unei companii mixte care produce ecrane cu cristale lichide si va construi o noua fabrica.
Pana in prezent, Matsushita a facut investitii mari in domeniul ecranelor cu plasma, considerand ca tehnologia este mai eficienta in privinta costurilor, in cazul ecranele de dimensiuni mari. Totodata, compania achizitiona ecrane LCD pentru televizoarele mai mici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu