Desi nu tine neaparat de SEO (dar tine de promovare online gratuita), a devenit o moda in ultima vreme ca tot mai multi webmasteri sa apeleze la site-uri de retele sociale ca FaceBook sau Twitter pentru a-si populariza site-ul prin intermediul acestora. Pe scurt deschizi cate un cont pe cele mai importante site-uri de retele sociale, cont cu si despre site-ul tau, cu ajutorul caruia iti popularizezi proiectul online in aceste medii. Cat de eficiente sunt aceste retele sociale si cum le poti folosi efectiv pentru a-ti creste traficul site-ului?
Ei bine, folosite corect, aceste parghii pot fi transformate intr-un adevarat balon de oxigen pentru o afacere online insa multi dintre webmasterii de mai sus care incearca sa-si promoveze site-urile prin intermediul lor, le folosesc gresit iar asta se vede in rezultate.
La fel cum procedeaza webmasterii incepatori care lanseaza un site si pe urma nu mai fac nimic pentru a-l promova, tot asa procedeaza si majoritatea celor care ii deschid site-ului lor un cont pe youtube sau Twitter. Deschid contul si cam atat. Cheia succesului unei astfel de intreprinderi este insa construirea unei retele decente de “prieteni” care sa urmareasca noutatile pe care le afisezi acolo, astfel incat sa fie stimulati sa tina legatura cu ceea ce se intampla pe site-ul tau si sa il viziteze periodic.
Pune continut nou in conturile site-ului tau de pe retelele sociale, daca nu zilnic macar la cateva zile, posteaza filmulete interesante pe youtube cu ajutorul carora sa iti popularizezi brandul, anunta update-urile pe care le faci la site, etc. Nu este usor insa este o oportunitate de promovare online gratuita ce merita fructificata. Datorita faptului ca pe astfel de retele exista in general canale pentru fiecare nisa, constituie o oportunitate in plus, practic nu este domeniu al activitatii umane care sa nu aiba niste filme pe aceasta tema pe Youtbe de exemplu.
Nu va rezumati doar la Twitter, Youtube sau FaceBook, mai ales daca aveti un site regional, testati si eficienta unor site-uri de retele sociale mai mici, cum ar fi autohtonul Neogen sau retelele de pe Yahoo.
Totul este sa aveti timp suficient pentru a pune periodic materiale si continut nou pe aceste retele astfel incat sa starniti atentia si sa va construiti o reputatie in aceste medii. Tineti pasul cu noile tendinte si intariti-va astfel prezenta pe internet.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu