A de la Adonis
Sunt utilizatorii de cosmetice de maine. Contrar la ceea ce au vazut in familie, la tatii si bunicii lor, ei nu au nici un complex in a cumpara un produs pentru a fi mai frumosi. De ce? Pentru ca sunt multi cei care s-au invatat cu gelurile pentru par si cu alte produse impotriva cosurilor sau cremelor matifiante.C de la chip frumos
In vocabularul masculin a avea un chip frumos, o mina buna sau o mutra decenta este echivalentul unui „sunt superba” din vocabularul feminin. Logic, caci unul dintre produsele de baza, de prim rand – altul decat anticearcanul – este autobronzantul.In ceea ce priveste autobronzantul, daca unii stapanesc bine metoda de aplicare, altii sunt neindemantici si mai au de invatat. Pentru acestia din urma, o solutie este noua generatie de ingrijire ultra-usoara. Principiul: ele hidrateaza si contin o doza foarte mica de DHA, activ autobronzant, pentru un rezultat natural si fara urma.
E de la epilare
Atatea metode de a scapa de parul pe care barbatii il considera nepotrivit. Epilare laser, cu lumina pulsata, cu ceara calda sau rece, crema epilatoare sau ras, epilarea a intrat deja in lumea barbatilor.G de la gel
Pentru curatare sau hidratant, este textura preferata pentru ingrijirea pielii. Proaspata si usoara, care patrunde rapid in piele fara efect gras. Daca doriti sa-i oferiti o mana de ajutor, ii multiplicati sansele de succes luand in considerare aceste criterii.M de la machiaj
In lumea cosmeticii se prezice normalitatea folosirii machiajului la barbati. Jean Paul Gaultier a lansat o gama care a facut mult zgomot si a avut mare succes. Si nu este singurul.Atunci ce vrea sa insemne machiajul masculin? Aceasta inseamna sa puneti anticercane cand sunteti obosit, un fond de ten matifiant pentru a nu va straluci fata. Iar pentru cei indrazneti, creion de ochi pentru a sublinia privirea si o oja pentru maini impecabile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu