Te plasezi pe picior de egalitate cu concurenta? Cum poti sa faci diferenta? Adesea, cea mai buna modalitate de a-ti depasi rivalii este sa arunci un ochi in curtea concurentei pentru a afla ce vrea sa faca inainte de a-si pune planul in aplicare. Forbes.com iti ofera cateva strategii:
Expozitie?Actiune!
Expozitiile comerciale nu sunt doar locuri in care sa-ti etalezi produsele, ci oportunitati de a-ti urmari competitia. Cauta cataloage, liste de preturi, materiale de marketing, poti afla astfel multe despre strategia rivalilor. Nu-ti fie teama sa stai la taclale cu reprezentantii companiilor concurente, ar putea fi mai liberi in a-ti oferi informatii decat ti-ai putea imagina. Daca esti foarte cunoscut, trimite-ti un emisar cu simt practic sa-ti rezolve problema.
Intrusul de dimineata
Multi retaileri tin sedinte dimineata, exact in magazin. Prefa-te ca vrei sa cumperi si s-ar putea sa afli lucruri interesante. Daca activezi in retail si afli care sunt articolele care se vand bine, ai putea sa-ti aprovizionezi magazinul cu aceste produse inaintea rivalilor tai. Daca esti furnizor, poti afla care din diststribuitori a intarzit cu livrarile si poti ajunge cu produsele la retailer inaintea concurentilor.
Clientii competitiei
Clientii sunt o extraordinara sursa de informatie in privinta punctelor slabe ale competitorilor tai. Intreaba-i direct! Ce le place la un anumit produs sau serviciu? Ce nu le place? Ce anume i-ar face sa se gandeasca la o schimbare? (Ar putea sa se gandeasca la un schimb de servicii, mai avantajoase, in schimbul informatiilor.) Pe de alta parte, cand un client schimba taberele, ofera un sumar complet al competitiei, explicandu-si decizia.
Aplica acum cele mai eficiente strategii de reducere a costurilor pe timp de criza . Dubleaza-ti profitul! Invata sa-ti gestionezi resursele! Elimina cheltuielile inutile care iti ruineaza afacerea! Detalii aici >>>
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu