Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

marți, 29 martie 2011

Relatiile pe termen lung ingrasa?

“M-am cam ingrasat.”, am recunoscut de indata ce am iesit din cabina de proba. “Sa stii ca relatiile de lunga durata nu iti ofera doar confortul unui trai in doi, dar atrage dupa sine si kilograme in plus.”, am simtit nevoia sa adaug intalnind privirile dezaprobatoare ale prietenei mele. “S-a facut chiar si un studiu in urma caruia a rezultat ca relatiile pe termen lung predispun la obezitate. Asadar, ma numar printre norocoase avand in vedere ca m-am ales doar cu cinci kilograme”, am turuit fara intrerupere in timp ce ea si-a continuat cu ochi severi inspectia. “Ti-ai gasit jumatatea, sunteti impreuna, iar acum bineinteles te neglijezi. Nu este o noutate.”, am ghicit ceea ce ii trecea prin cap dupa expresia fetei.
“De-a lungul vietii, nicio femeie nu reuseste sa isi mentina greutatea constant. Nu intra in panica”, m-a incurajat nutritionistul meu. Atunci cand suntem singure sau nu suntem implicate intr-o relatie serioasa si apare un pretendent pe gustul nostru, ne straduim sa aratam cat mai bine. Vrand sa il cucerim, suntem motivate sa scapam de kilogramele in plus. Odata ce am gasit barbatul potrivit si il simtim al nostru, nu mai suntem la fel de obsedate de cantar. Stabilirea datei cand va avea loc nunta ne trezeste la realitate si suntem din nou dispuse sa facem orice pentru a ne recapata silueta. Apoi, ne casatorim si preocuparea pentru aspectul fizic se diminueaza, vazand cu ochii. Mai tarziu, dupa ce am nascut, dorim cu ardoare sa slabim. Unele dintr noi reusesc, altele nu.
Si nu putem pune faptul ca nu mai incapem in haine doar pe seama neglijentei. Locuind cu partenerul, multe dintre noi vrem sa il impresionam cu preparate culinare delicioase si in semn de iubire, gatim mai mult. Mancam si cand nu ne este foame, doar nu o sa refuzam invitatia iubitului la masa. Cui ii place sa manance singur? Iesim mai rar din casa, sarcinile casnice parca nu se mai termina, iar in weekend preferam sa lenevim la televizor. Din lipsa de timp, uitam sa facem miscare, sarim peste mesele principale, nu apucam sa luam pe micul dejun. Ne indopam cu fastfood in loc sa consumam fructe si legume. Obiceiuri nesanatoase care ne indeparteaza in fiecare zi tot mai mult de un trup perfect.
Sta totusi in puterea noastra sa luam masuri. Odata ce descoperi ca nu iti mai place cum arati, nu mai amana sa incepi un regim de viata sanatos. Nu te mai plange. Si nici nu mai da vina pe cel de langa tine. Pur si simplu, relaxeaza-te si incepe chiar de azi sa faci ceva in privinta kilogramelor in plus. Nu de maine!
Daca te simti neajutorata si mult prea grasa ca sa mai speri ca intr-o zi vei incapea in jeansii pe care ii purtai acum cativa ani, nu te da batuta.  Gandeste-te ca au mai fost si alte femei in aceeasi situatie si totusi, au reusit sa ajunga la greutatea dorita. Si tu poti! Trebuie doar sa vrei cu adevarat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu