Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

joi, 24 iunie 2010

Cum sa te scapi de obiceiurile proaste?

Oamenii au obiceiuri proaste, ca sa nu spun ca, oamenii sunt prosti ca iarasi imi sari in cap ca sunt agresiva si grosolana. Adevarul doare si de asta lumea evita sa afle parerea altora despre ei si se inconjoara de prosti care pozeaza in suflete superioare ascunzand ce cred cu adevarat despre ei si ceilalti.

Iti poti da seama ca prietena mea s-a suparat pe mine in urma postarii de saptamana trecuta, “eu nu sunt asa, nu meritam asta, de ce nu scrii despre tine si ma bagi pe mine?”

Sunt la a doua carte publicata cum bine stii si cei aproape mie habar nu au cu ce ma ocup. De ce? Fiindca n-au citit cartile ce le-au primit pe gratis, timpul e prea important sa fie ocupat cu lectura, dar timp este sa asculti barfe de doi lei, ai vazut ce a scris Papp despre tine? Asta da stire, asta da informare, astea se asculta, in schimb, cartile se prafuiesc. De ce s-a suparat? Fiindca adevarul doare si este alungat prinr-o inteligenta afirmatie: “Andreea e rea, nu mai e prietena mea.”

Oamenii au exact cat isi doresc.

De ce eu am succes si vecina de la 2 n-are?

Fiindca eu nu frec menta, eu lucrez ca o nebuna la visul meu si nu ma intereseaza barfele de pe casa scarii sau stirile de la ora 5, fiindca viata mea are valoarea pe care i-o dau eu.

Dar cum bine spunea cineva, mintile marunte isi ocupa mintea cu lucruri marunte.

Esti proasta!

Cum te simti cand te fac proasta? Te doare, te simti jignita?

Daca te doare inseamna ca-i adevarat, chiar esti proasta.

Suferi fiindca esti proasta. Simplu. Suferi pentru ca n-ai facut nimic ca sa nu mai traiesti aceeasi drama.

Nu meritam sa spui asta despre mine.

Nu meritam sa ma insele cu alta.

Nu meritam sa fiu concediata.

Nu meritam sa-mi traga o palma.

In viata primesti ce meriti, si daca iubitul te lasa pentru alta sau iti trage o palma inseamna ca n-ai crezut niciodata ca meriti mai mult de atat. Nu ma crezi? Uita-te la tine, ce-ai schimbat la tine de la ultimul esec sentimental, social, profesional?

Nimic! Iti spun eu.

Primesc acum cateva zile un mesaj, care suna cam asa: “Cand se enerveaza prietenul meu, ma bate. Ajuta-ma sa-l schimb ca sa nu ma mai bata, spune-mi ce sa fac, il iubesc. Nu vreau sa-l pierd.”

Daca-i spun ca-i proasta, crezi ca se supara pe mine?

Alta ma intreaba cum sa slabeasca fara sa se lase de ciocolata,” iubesc dulciurile”.

Sa o sfatuiesc sa inceapa sa iubeasca si slanina din jurul taliei?

Acum doua zile, imi zice o colega,” o mai stii pe x, psiholoaga, a divortat.” Nu prea curioasa am intrebat, de ce? “Fiindca sotul i-a zis ca pute a clisa.” Ce a facut colega noastra?

A fugit cu copil cu tot si a bagat divortul. Vrei sa stii cate kilograme are acum, cu 10 in minus si mai are vreo 10 de dat jos. Acum se poate, dupa ce ti-a zis verde in fata ca esti un porc gras. Exista si porci slabi?

Intelegi de ce oamenii sunt prosti? Fiindca repeta aceeasi greseala de fiecare data si nu-nteleg de ce se repeta istoria, “nenorocitul, ce mi-a facut, de ce mi se intampla una ca asta, cu ce am gresit?”

Esti proasta si n-ai invatat nimic din lectiile predate de viata si mai si strigi in gura mare ce titlu special porti, “asa a fost sa fie, Dumnezeu m-a ferit, ma iubeste, n-a vrut sa sufar langa el.”

Vezi cat de interpretabila e o despartire, o violenta conjugala?

Dumnezeu te iubeste si de asta l-a aruncat in bratele alteia, nu?

Ti-a umflat ochii din prea multa iubire, asa-i?

Esti si tu inconjurata de prosti? Ai grija cu cine faci gasca ca s-ar putea sa ajungi ca ei.

Eu nu ma asez la masa cu prostii. Sunt nesimtita, rea, superioara, figuranta? Zi-mi cum vrei, dar eu aleg ce sa fac cu timpul meu liber, il investesc inteligent, asezandu-ma la masa cu cei de nivelul mea, de la care am ce invata, nu pierd vremea in cercuri unde se discuta ipotetic,” as vrea sa intalnesc pe cineva….care sa….si sa…lumea e rea, nu ma intelege, eu sunt altfel, ei nu stiu ce pierd.”

Se vorbeste prea mult si se face prea putin, asta-i strategia ta de a obtine succesul?

Sper ca nu intri in acesta categorie, draga mea, ca te duci la fund si te ineci, zi dupa zi.

Nu te aseza nici daca mori de plictiseala langa victimele care-si plang de mila si-si numara depresiile sezoniere, alege sa faci echipa cu oamenii de actiune, vizionarii, luptatorii.

Si daca ti se intampla sa te plictisesti iarasi e semn ca nu te prea respecti si stimezi.

Cum arata oamenii care se plictisesc? Ii vezi pretutindeni, atarna zi de zi si seara de seara pe terase si-n cluburi. Stii despre cine vorbesc, nu-i asa?

80% dintre adulti traiesc mancand si uitandu-se la televizor, stiai?

Tu ce vrei de la viata?

Vrei sa faci performanta?

Vrei un trup perfect?

Cariera de succes?

Cumperi un castel?

Ai un scop in viata? Vrei sa te ajut sa ti-l atingi?

Stii cum arata oamenii de succes?

Pe oamenii de succes nu-i vezi decat in reviste cand dau interviuri despre viata lor fabuloasa. Si nu stiai ca-s faimosi pana ce nu i-au intervievat 10 reviste, de ce?

Fiindca n-aveai unde sa-i vezi, ei nu prea ies, muncesc, ca picteaza, ca scriu carti, ca danseaza, o fac intr-un mod profesionist, nu amatoresc, ca cei care fac un pic din toate, si traiesc un pic, si iubesc un pic si lucreaza un pic, “vai ce ocupata si stresata sunt.”

Oamenii de succes renunta la tot ce-i tine pe loc, familie, prieteni, colegi, activitati, copii, mancare nesanatoasa, job-ul inutil, stiri care n-au legatura cu obiectivele lor pe termen scurt si lung. Ei sacrifica ceea ce sunt pentru ceea ce pot deveni.

Oamenii de succes gandesc, cunosc.

“Si eu stiu de toate, sunt o tipa inteligenta.”

Dar ei gandesc si implementeaza, cunosc si implementeaza. Actioneaza in fiecare clipa, ceea ce se numeste viteza de implementare si e arma de succes a miliardarilor pe care-i citesti si urmaresti in revistele pe care ti le cumperi saptamanal, lunar, cum ies de la tipar.

80% din milionari au fost oamnei obisnuiti care si-au croit drum prin fortele proprii, dar care si-au pus in gand sa realizeze lucruri unice, neobisnuite, si s-au tinut de planul stabilit.

Uita-te unde esti si unde ti-ai propus sa fii?

Esti tot acolo? De ce nu ma mir?

Care sunt greselile pe care le-ai facut? Le-ai repetat si-n povestea ce-a urmat? Bineinteles.

Ti-ai atins visul?

Inca nu?

Nici n-o sa-ti traiesti visul in viata asta. N-ai cum, in halul in care esti n-o sa faci un pas inainte. ca sa ajungi unde visezi trebuie sa muncesti, sa sacrifici, sa renunti, sa te educi si sa te tii de planul tau asa cum te tii de poruncile date de Dumnezeu sau de ce ai tu mai drag, iubit, parinti, prieteni.

Ce trebuie sa faci ca sa nu mai ajungi trista, obosita, vlaguita, ranita, suferinda?

Sa ma urmezi sfinteste de acum inainte fiindca n-am sa-ti spun de doua ori aceeasi chestie, nu mai imi permit sa ma opresc din drum si sa te trag dupa mine, nu e timp.

Eu chiar stiu ce sa fac ca sa obtin tot ce-mi doresc de la viata. Vrei si tu totul de la viata?

“Omul nu sufera din cauza a ceea ce stie, ci din cauza a ceea ce stie gresit. “ M. Twain

Nu este indeajuns sa ai niste poze lipite deasupra patului, nu este indeajuns sa ai niste dorinte si sa inchizi ochii seara in fata lor inainte de a te preda taramului viselor. Nu este indeajuns sa te trezesti cu zambetul pe buze si chef de viata ca sa-ti atingi obiectivele, chiar daca ajuta mentalul sa-l hranesti cu ganduri pozitive. Nu este indeajuns sa-ti placa ce faci ca sa sai succes si bani, chiar daca e prima regula in drumul succesului.

E nevoie de multa munca si sacrificiu. Munca tot munca e, chiar daca-ti place ce faci.

Imi zice o tipa, “Ce-ti pasa tie, nu ai program de trezit, sefi de suportat, rate de platit, scrii articole si carti si esti platita pentru asta.

Serios? Da anii aia, vreo 4 in care am suferit ca un animal ca sa fac schimbarile mari in viata mea si sa imi permit sa duc o viata libera, aia ii punem la socoteala? O fi al naibii de usor sa scrii, sa faci sport in fiecare zi, sa te specializezi, educi, dezvolti, iubesti si sa traiesti si toate astea in fiecare zi.

Adevarat, nu-mi face nimeni program dar ma trezesc la 7 dimineata ca la 8 sa fiu la sala si sa ma antrenez, dupa care imi onorez intalnirile dimineata ca sa pot sa ma retrag si sa creez materiale noi. Si-n week-end? Tot asta fac.

Tu? Dupa 8 ore de lucru? Te arunci pe canapea cu un roman in mana? E alegerea ta, nu ma bag pestea ea dar eu vreau ca viata mea sa fie un roman.

Ce plan ai pentru a fi fericita si implinita?

Dorinta, vizualizarea, meditatia fara un plan nu te duce unde visezi, draga mea.

Realizarea planului vietii tale te conduce unde-ti doresti, anul asta ma formez, studiez pianul si inregistrez, la anul ma inscriu la institutul de muzica din Paris. Fiecare pas sa-ti fie gandit sis tabilit si sa nu te abati de la traseul stabilit pentru nimic in lume.

Viata mea arata fabulos azi pentru ca m-am tinut de planul vietii mele, nu m-a interesat altceva, acum pot sa aleg orice barbat, prieten, oras langa care sa traiesc. Ieri n-as fi putut decat sa fiu aleasa, azi aleg si asta e binecuvantarea vietii, sa nu faci compromisuri cu lucrurile cu adevarat importante in viata.

Si din cate stiu eu toata lumea vrea:

Sa aiba mai multi bani.

Sa fie iubita si aplaudata.

Sa fie sanatoasa si sa traiasca mult.

Sa aiba copii buni si sanatosi, frumosi.

Sa mearga in vacante de cate ori se poate.

Ce face toata lumea pentru a obtine mai mult?

NIMIC!! LENE!! IGNORANTA! PROSTIE! OBICEIURI PROASTE. RUTINA.

Si trantesc aceeasi scuza ieftina si rasuflata: SISTEMUL NE SABOTEAZA!

La fel procedeaza si alcolicii, “ce problema, eu n-am nicio problema cu alcoolul.”

Si unde nimeni nu recunoaste ca are o problema, nimeni nu poate fi vindecat.

Cine nu recunoaste ca e prost, lenes, ignorant nu se poate vindeca de aceasta grava boala.

TU TE SABOTEZI! De asta te regasesti de fiecare data in aceeasi poveste, disperata.

Ce este important pentru tine? Acum? Ce vrei cel mai mult?

Un partener de viata? Bani? Cariera? Sanatate? Trup de atlet?

De ce vrei sa slabesti?

Ca sa arati mai bine?

Ca sa nu ti se mai spuna ca puti a slanina?

Ca sa traiesti mai mult?

Ca sa seduci barbati?

Ca sa-l pastrezi cat mai mult langa tine?

Care-i motivul tau. Gandeste-te. E important, motivatia te tine de ritualul tau alimentar sanatos. numai daca esti motivata intern o sa te tii de planul vietii tale, altfel o sa revii la strarea initiala si mai frustrata.

Si o prietena imi spune, “tu esti puternica, tu ai tot ce vrei, ti-e usor sa dai sfaturi de pe treapta pe care esti.”

Femeie, eu am fost vai si amar de capul meu, mai rau decat tine, drogata, abuzata, depresiva, proasta, folosita si-nlocuita fara preaviz, singura si disperata. Si?

Ce m-a motivat? Insasi conditia mea, sa-mi depasesc limitele, sa invat ce-i viata, sa traiesc ca-n filme. Am invatat din ce mi-a oferit viata si am bagat la cap, lectie dupa lectie, pana ce mi-am castigat forta si increderea in mine si de indata ce am vazut ca orice mi-am propus am atins, am tintit si mai sus, spre alte deziderate si visuri inalte. M-am prins repede de smecherie si am pasit si pe terenuri alunecoase si instabile, fara sa mai am impresia ca cineva imi trage covorul de sub picioare.

Nimeni n-are treaba ta, tu esti dirijorul simfoniei succesului. Ai succes? Inca nu?

Am plecat de langa barbatul care m-a cerut de nevasta, nu o data, de doua ori, fiindca ardea dorinta-n mine de mai mult. Pot. Reusesc. M-am prefacut ca stiu ce am de facut si-n timp am invatat sa fiu un om de succes. Crezi ca nu mi-a fost frica?

Ba da, de atatea ori, dar frica dispare cand actionezi, altfel ramane cu tine pana la sfarsitul zilelor tale, fara sa piarda in greutate. Teama piere cand actionezi.

Dara Torres, inotatoarea, a castigat 3 medalii de argint in 2008, la varsta de 41 de ani. A fost intrebata, cum ai reusit la varsta ta sa le intreci pe tinerele participante?

Ea a raspuns: “ Apa nu stie ce varsta ai, asa ca arunca-te in ea si da-i bataie.

Ce mai astepti?

Viata nu stie ce varsta ai si care-s plangerile si vaicarelile tale, asa ca, arunca-te in valuri si da-i bataie, daca vrei cu adevarat o viata.

Sau, urmezi modelul traditional: te nasti, cresti, te scolesti, muncesti, te casatoresti si astepti sa mori? E si asta o varianta, urmata de atatea generatii, de ce ai face tu altfel, nu-i asa?

Esti dispusa sa faci orice ca sa ajungi unde-ti doresti?

Daca nu esti pregatita, opreste-te aici si intoarce-te la viata ta de acum.

Daca vrei mai mult pregateste-te sa renunti la tot ce n-are legatura cu visul tau.

Paraseste-l, daca te bate.

Renunta la ciocolata daca vrei sa slabesti.

Incepe de undeva, educa-te, specializeaza-te, pune bazele afacerii tale, foloseste-te de aptitudinile tale innascute, de asta ti-au fost daruite, din asta faci bani si oferi valoare lumii. Fa lucrurile altfel decat le-ai facut pana acum, asta-i primul pas.

Apoi, cauta oameni de succes pe care sa-i urmezi, care sa te inspire, vezi cum au inceput ei afacerea lor, prefa-te ca esti milionar si o sa ajungi ca ei.

Pregatita?

Sa te pun la curent cu ce am ramas eu cand am pasit pe drumul vocatiei mele. Am ramas cu mine. Atat.

Am ramas fara iubit, prieteni, distractii, droguri, alcool, vacante de lux, posete si sandale, dormit pana la pranz si alte obiceiuri bine cunoscute si de tine.

Esti dispusa sa renunti la tot ce ai azi?

Sau si tu faci parte din categoria, “nu lasa vrabia din mana pentru cea de pe gard”?

“Da! Vreau!”

Si la anul tot povestea asta o sa ruleze, plangeri si vaicareli?

Condoleante, la mine sa nu mai apelezi, eu nu pansez, trezesc, motivez, scriu vieti.

Vreau sa te intreb ceva, pana azi am reusit sa te fac sa te iubesti asa distrusa cum esti? Eu stiu ca da, din mesajele ce le primesc. Asta inseamna ca sunt buna la ce fac, altfel nu ai continua sa ma citesti si rezultatul este si mai pozitiv, ma vei urma.

Ai capacitatea sa-ti schimbi viata chiar acum.

Ai exact atat cat iti doresti.

Traiesti exacta sa cum astepti sa traiesti.

Faza cu norocul si ghinionul este o mare minciuna.

Ce asteptari ai de la tine?

Daca ai avea asteptari mai inalte, ai primi mai mult de la viata.

Ce asteptari ai de la tine? Scrie-le pe toate aici…….

Asta-i tot ce poti? Mai scrie!!!

Cum vrei sa arate viata ta?

Ce ai vrea sa faci?

Unde ai vrea sa ajungi?

Cati bani iti vor trebui sa duci viata pe acre ti-o doresti?

Ai atatia bani?

Ce poti sa faci ca sa-i castigi si sa-ti traiesti visul?

Cu cine vrei sa-ti petreci timpul?

Cum arata barbatul cu care vei face un copil?

Ce culoare are rochia ta de mireasa?

Dar camera copiilor tai?

Pregateste-te sa bifezi toate obiectivele stabilite si visurile cele mai inalte, plecam in bootcamp: http://www.personalitatealfa.com/blog/bootcamp-7-personalitate-alfa-puterea-ta-interioara-rafting-si-aquapark/

Daca nu te gasesc pe lista de inscrisi inseamna ca nu esti pregatita sa ai succes, exista si teama de succes si o inteleg, dar vaicareala nu o mai accept, trecem la alt nivel, eu m-am nascut ca sa am succes, tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu