Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

joi, 24 iunie 2010

Ingredientele personalitatii de succes si cum sa le dobandesti?

Cum arata o personalitate de succes si cum atrage ea cele mai bune oportunitati, oameni, sanse in viata ei?

Succesul e o stare de spirit si se invata in doze mici, azi un pic, maine un pic si tot asa pana ce ajungi sa fi cuprinsa in fiecare zi de sentimentul invingatorului care te conduce la viata dorita si visata.

Mie imi plac contrastele in viata si asa am invatat cele mai bune lectii de viata, drept pentru care ti le prezint in stilul meu si sunt sigura c-o sa aiba efectul dorit si la tine.

Astazi o sa-ti prezint viata unei femei frumoase care a imbatranit peste noapte, dar inainte de a trece la povestea noastra, sa vedem daca te confrunti cu aceeasi gandire:

Ti se intampla sa-ti spui ca vei trai mai mult si te vei bucura de viata dupa ce-ti platesti facturile, achiti datoriile, te mariti, faci un copil, platesti ratele la banca, iesi la pensie?

Nu esti singura care renunta la viata..amana bucuria si fericirea zilei de azi.

Mi se intampla sa asist la sinuciderea unei prietene dragi, care e obsedata de perfectiune, atat de ea cat si de tot ce atinge. Si-a jurat ca nu mai iese din casa pana ce nu-si face un lifting facial, pana ce nu-si reinnoieste garderoba, pana ce nu traieste asa cum isi doreste nu mai intra in contact cu viata.

Nu se mai poate sta in preajma ei, e imposibil: “uite cum arat, sunt grasa, n-am in ce ma imbraca, mi-a picat fata, nu ma mai suport pana ce nu ma tai toata. Asta-i dialogul ei cu oglinda: ” liftingul facial ma salveaza, imi da putere de viata.”

Cel mai mare blestem al vietii este sa nu-i poti ajuta pe cei dragi, fiindca ei te considera egalul lor si nu te iau in considerare, tot ce-ti spun tie functioneaza, si tot ce le spun celor dragi, trece pe langa ei, cine sunt eu sa stiu mai multe decat ei?

Ce faci? Renunti la trait pana ce castigi bani sa te tai, sa te innoiesti, intineresti?

Eu i-am sfatuit un lifting afectiv, o operatie chrurgicala pe creier, in sertarul amintirior dureroase, dar fara sanse de a fi luate in considerare.

Am renuntat, am plecat dupa o discutie inflacarata si i-am zis “sinucide-te fara martori. Eu nu mai pot sa te privesc, nu-mi mai face placere sa-ti arat ce tu nu vezi.”

Se spune ca a iubi inseamna a-l accepta pe celalalt chiar daca nu-l intelegem. Asa e, perfect de acord, o iubesc in continuare si-o s-o fac mereu pentru frumusetea si bunatatea pe care ea nu o vede la ea, dar am obosit, nu-i mai suport vaicareala, care-i saboteaza viata.

A inceput sa-mi reproseze tot felul de lucruri pe care ea le face si nu vrea sa le recunoasca ca apartinadu-i si asta e momentul in care nu-i permit ei si nimanui sa proiectezi pe mine incapacitatea de a-si asuma si trai viata. E timpul sa luam o pauza, in care ma rog sa constientizezi ce-ti faci, succes draga mea, eu ma retrag. Sper sa-nteleaga ca, cei care te resping apar in viata ta ca sa-ti arate cat de mult te respingi pe tine.

Faptul ca viata ei arata asa la cei 35 de ani e semn de o rana profunda nevindecata.

Si faptul ca m-am nimerit in conflictul asta e semn ca si eu sufar de aceeasi rana, si anume, relatia nevindecata cu parintele de acelasi sex, mama. Povestile noastre seamana..doar ca eu stiu cum sa-mi pansez rana, in timp ce ea refuza sa se-ngrijeasca de trauma originara si cauta sa repare aici, la al 27-lea conflict, unde e imposibil sa vindeci o rana atat de adanca. Relatiile de azi disfunctionale iti arata exact ce si unde te doare, de asta si doare al naibii de tare, fiindca iti redeschide rana din copilarie, pe care te-ai chinuit s-o pansezi compulsiv, si ea iarasi sangereaza…

“Parintele de acelasi sex are rolul de a ne invata sa iubim, sa ne iubim si sa daruim iubire. Parintele de sex opus ne invata sa ne lasam iubiti si sa primim iubire.”

Atat mie cat si ei, ne-a lipsit tatal iar mamele n-au reusit sa ne ofere increderea si iubirea de care aveam nevoie pentru a invata sa ne apreciem si sa ne iubim.

Copilul care nu s-a simtit iubit, apreciat, dorit, confirmat are tendinta la maturitate sa fie perfect in ochii lui si ai celorlalti, cauta perfectiunea, la fel ca prietena mea.

Povestea de azi cauta sa te aduca fata in fata cu tine – Cum te vezi?

Oglinda oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa?

Ma rog pentru tine sa te vezi frumoasa si sa nu cauti disperata o imagine perfecta.

Acum sa vedem cum te vezi in oglinzile din jurul tau, prietene, colaboratoare, persoane de acelasi sex. Cum le vezi?

Iti consideri mama un model?

Daca nu o faci e normal ca azi sa nu te accepti si sa te iubesti.

Te simti fara valoare, goala, banala?

Te straduiesti din rasputeri sa fii placuta, acceptata si admirata de ceilalti, in definitiv de tine?

“Nu sunt suficient de buna, nu sunt ca ei, n-o sa ajung niciodata cineva.”

“Mama mea nu a facut nimic bun cu viata ei, mi-e teama sa nu patesc la fel.”

“Tatal meu a fost un nemernic cu mama mea, sotul meu se poarta la fel cu mine.”

“Stiu ca nu valorez nimic si ca ceilalti sunt mai interesanti decat mine.”

“In fata ei ma simt mica, slaba, inutila, si am tendinta sa fug, ma sufoca, inghite.

“Cand parintii mei se certau imi venea sa dispar de pe fata pamantului.”

Cum arata viata ta azi? Te mai uiti in urma? Ce simti fata de cele petrecute in viata ta?

Cauti singuratatea sau agitatia? Esti o solitara? Ai prieteni putini? Fugi de priviri?

Ti-e teama sa vorbesti in public? La seminarii te ascunzi, taci? N-ai nimic interesant de spus? Nu-ti place sa fii atinsa? Viata ta sexuala e inexistenta? Traiesti in lumea ta? Te retragi in carapacea ta? Ai nevoie sa te aduni cand te simti atacat de ceilalti?

N-ai avut relatii bune cu mama ta? Te-ai simtit respinsa de ea?

Atragi in viata ta barbati care te resping? Si te consideri vinovata pentru ca te-a parasit? Din vina ta suferi? Sau din vina celorlalti?

Rana nu se vindeca daca continui sa te plesnesti pentru fiecare nereusita, suferinta.

Rana nu se va vindeca niciodata daca crezi ca, ceilalti sunt de vina pentru suferinta si drama ta.

Te devalorizezi tot timpul?

Te critici constant?

Te compari cu ceilalti non stop?

Te simti nedemna de iubire, apreciere, stima?

Toti sunt mai buni decat tine?

“Cu cat este mai puternica rana de respingere la o persoana, cu atat aceea persoana isi va atrage mai multe situatii in care va fi respinsa de catre altcineva.”

Cand esti aleasa, curtata, iubita, nu crezi ca vrea ceva serios de la tine si respingandu-te il faci sa se evapore peste noapte. Sabotandu-te inca o data..

Cand nu esti aleasa de barbatul pe care-l vrei, sau de-o situatie, te simti respinsa de ceilalti.

Ce faci tu azi are valoare pentru tine? Cunosc o gramada de persoane care considera ca, ce fac ele n-are valoare perntru nimeni, te numeri printre ele?

Stii ce vrei, dar nu ceri ce vrei?

Femeie, vrei o viata?

Da!!

Mai tare, nu te aud!!

Inca o data, vrei o viata?

Da!!!

Stii ce ai de facut ca sa obtii ce vrei de la viata?

Da!!

Cere ce vrei de la viata acum, viata te asculta, e momentul tau.

Apuca-te de trait, alunga teama din sufletul tau, nu vei fi judecata, nu mai cauta perfectiunea in viata, nu exista, tot ce faci e bun.

A te bucura este o alegere, si doar tu poti face aceatsa alegere: TRAIESTE FEMEIE!

Daca vrei sa imbatranesti peste noapte, sa te frustrezi, sa devii ranchiunoasa si invidioasa pune-ti viata pe asteptare, asteapta-l pe fat-frumos, asteapta vremuri mai bune si vei ajunge sa urasti oamenii care au succes, personalitatiile, pentru ca sunt mai fericiti ca tine, pentru ca zambesc si traiesc viata din plin.

Cum sa obtii mai multa viata de la viata?

Cum sa ai mai mult succes?

Care-s ingredientele unei personalitati de succes?

Te astepti sa le insir, iar te-am prostit, te-am tarat dupa mine fara sa-ti dau reteta personalitatii de succes. :-)

Asta ma intrebam zilele astea, cum sa reusesc sa traiesc mai mult si mai intens?

Si iarasi ma intorceam la ce si cum am trait si constatam ca, fara cele traite azi nu as fi cine sunt, deci, multumesc viata!

Daca nu vezi lucrurile ca mine, ai incurcat-o, prietena mea, draga. De ce spun asta?

Pentru ca, evenimentele, stilul de viata, relatiile afective vechi si noi dezastruoase te imbatranesc, nu anii, si ajungi ca si fata din poveste sa nu te mai poti privi in oglinda, sa vrei sa dai 10 ani in urma cu miraculosul bisturiu, ca sa poti scoate capul afara si sa zambesti din nou la viata.

Trebuie sa existe un panaceu universal care sa-ti infrumuseteze viata, sufletul.

Unde-i fantana tineretii, vreau sa beau din ea!!! Vreau o viata frumoasa! Asta-i dorinta oricarei femei, si tu vrei s-a gasesti asternuta pe-o pagina, aici, unde-i?

Lucrurile sunt prea simple ca sa crezi ca functioneaza la tine?

Ca de obicei, am vesti bune si vesti proaste pentru tine, vestea buna este ca, mecanismul succesului te mentine tanara si frumoasa, vestea proasta este ca, mecansimul esecului te imbatraneste si te urateste.

Stiu ca te-ai saturat sa ti se spuna ca lumea e ca tine, ca tu-ti faci viata frumoasa, ca nu exista retete garantate, ca tu atragi oamenii si evenimentele ca sa inveti lectii,etc.. Stiu, dar asta-i drumul, nu cunosc altul…:-)

Schimba-ti viziunea despre tine si viata ta.

Ce ai de facut? Conecteaza-te la experientele fericite, frumoase, luminoase, reale sau imaginare, nu conteaza, ti-am mai spus, creierul nu face diferenta dintre o imaginea reala si una imaginata, dar sesizeaza frecventa imaginilor livrate.

Activeaza cat mai des amintirea, imaginea de succes dorita, reascultand-o si plimband-o prin fata ochiilor mintii tale, ea devine puternica. Randamentul sinaptic creste prin utilizare si scade prin neutilizare. La cat ai multe vizualizari. :-)

Amplifica inregistrarile referitoare la succes, vizualizeaza-te invingatoare in planul dorit si diminueaza inregistrarile si amintirile referitoare la esec, durere, nefericire.

Accepta-ti trecutul si planuieste-ti viitorul!

Stiu ca este usor, verbal sa faci ce-ti spun, dar iti este greu sa lupti cu atmosfera mentala genarala, care-si face griji pentru orice. A devenit un obicei pt tine sa te temi, sa te indoiesti, sa nu crezi in mai bine, stiu ca el naibii de greu sa alungi gandurile negative si limitative, stiu toate astea, dar n-am cum sa fac eu treaba pentru tine, nu pot decat sa ma tin de capul tau si sa-ti imbunatatesc tehnica.

Spune, “multumesc” trecutului – Esti aici datorita lui.

Asuma-ti responsabilitatea propriilor alegeri si comportamente aici, in prezent.

Si uita o data pentru totdeauna de VAICAREALA- care nu face decat sa REACTIVEZE MODELUL ESECULUI SI SENTIMENTUL NEREUSITEI INFLUENTIND PREZENTUL SI VIITORUL.

Ne-am inteles?

Sentimentul invingatorului – cum il dobandesc?

Sentimentul vine din imaginatie, astea-i cea mai buna veste. Sistemul tau nervos da ok-ul la ce-i arati, asa ca, trimite-i imagini luminoase, stralucitoare, frumoase.

Amintiri sau inchipuiri pozitive- START- FILMUL VIETII TALE RULEAZA…

Intreaba-te in fiecare dimineata: Si daca mi se intampla cel mai bun lucru posibil?

Chiar se poate intampla, asa peste noapte nu se intampla, dar semanand in fiecare zi incredere si curaj vei ajunge sa invingi vechile tipare mentale si comportamentale negative si limitative. Vei dobandi incredere, curaj, optimism si sentimentul invingatorului te av cuprinde, reusita te asteapta.

Distractie placuta! Traieste viata ca pe o aventura. Traieste acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu