Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

joi, 17 iunie 2010

RUGACIUNEA IUBIRII....

- Doamne,… Te rog… Oriunde-ar fi…Sa ai grija de ea… Tu stii, ca peste tot o urmeaza dragostea mea, dar te rog, te rog Doamne, fii si tu cu ea…

Lumineaza-i calea…netezeste-i drumul, alunga-i dusmanii, si da-i biruinta… Si daca, s-a-ntamplat sa fi gresit cumva…iart-o Doamne … Tu stii ca n-a facut-o din razbunare sau trufie…

Da-i Doamne rabdare, intelepciune, cumpatare in toate si mai presus de orice DA-I DOAMNE DRAGOSTEA MEA , SINCERA, CURATA, SI VESNICA…Sadeste-o adanc in inima ei… si nu lasa ca nimeni sa i-o ia…

De va fi trista…da-i mangaiere, si spune-i Doamne, spune-i ca simt cand e trista…si inima mea plange odata cu-a ei…De va fi deznadajduita, fa-o din nou viteaza nenfricata…si spune-i Doamne ca si eu voi lupta cu ea…si nimeni nu ne va-nrobi vreodata si nu ne va lua iubirea… De va fi la stramtoare, impresurat de dusmani si parasita de prieteni… spune-i Doamne ca Tu nu-o parasesti vreodata…si mai spune-i ca pretutindeni sunt cu ea, si-as zbura, as infrunta furtuni, as sfida pericole si as ajunge oriunde ar fi langa ea..…

De va fi sa se gandeasca la mine…AJUTA-NE DOAMNE SA FIM VESNIC IMPREUNA… si spune-i Doamne, spune-i ca… seara adorm cu gandul la ea… ca ma rog tie sa o lasi in visele mele…ca dimineata ma gandesc la ea, si-n toate zilele mele gandul meu no paraseste … Spune-i doamne co astept…cu-atata dor… si cu-n OCEAN NESFARSIT DE IUBIRE… Si sa ma ierti Doamne ca-ti spun , …asa cum as spune unui vechi prieten…. Abia astept so vad, so cuprind in brate…si pentru catva timp…as sta nemiscat la pieptul ei simtindu-ma aparat, iubit, dorit…si pacea iubirii izvorand din inima ei mi-ar inunda inima si dorul clocotind in inima mea s-ar revarsa in inima ei… As priivio cu nesat,…ca si cum as sorbio in privire vrand so ascund in sufletul meu…Doamne, nu stiu cum s-a-ntampalat, nu stiu cum ai facut, dar sa stii, cred ca-ai adunat toata dragostea din lume…si ne-ai dat-o noua…. BINECUVINTEAZA-NE DOAMNE IUBIREA ACEASTA DIVINA…sporeste-o Doamne in sufletul nostru…si nu lasa niciodata sa se piarda…

SI TE ROG, ..... SPUNE-I DOAMNE....

CE MULT O IUBESC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu