Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

luni, 19 iulie 2010

Cum sa-l aduci inapoi

Cum sa-l aduci inapoi?

Cum sa-l aduci inapoi pe cel care ti-a rapit inima?

A plecat. Nu a mai sunat. Nu s-a mai intors. Fara sa spuna ce l-a indepartat si ce l-a pastrat atata timp. Ciudata intamplare. Frustrare si intrebare: Cu ce am gresit?

Cum sa merg inainte asa? Sangerez!!! Ma doare, simt ca mor. Innebunesc la gandul ca nu-l voi mai vedea. Pe el il iubesc si numai pe el. Cum am ajuns sa-l iubesc? Nu ma intreba.. Chiar si acum cand e plecat eu nu fac altceva decat sa-mi imaginez cum ne vom impaca. Cum va fi? Ziua sau seara? Eu il voi suna? Sau el va ceda? Stiu ca nu m-a uitat. Pasiunea era prea mare, potrivire perfecta.

Nu mai respir, imi lipseste oxigenul, el. Nu dorm, visez la clipa revederii, nu mananc, imi lipseste apetitul ca atunci cand l-am intalnit. Stiu, parca ma pedepsesc. Nu vreau decat sa fiu fericita. Si numai iubita de el pot continua. Simt ca nu mai vreau sa traiesc, asta e viata? Sunt singura!!! Nici o prietena nu-l poate inlocui, nici o activitate, nici o vacanta, nici un lat barbat, asta ma sperie si-n acelasi timp ma bucura, pesemne ca e dragoste adevarata, altfel ar fi trecut, ca restul pasiunilor din viata mea.

A trecut atata timp, ce am? De ce nu-l pot uita!!! Doamne, ce blestem intretine aceasta vraja? Ii urasc indiferenta, il urasc pentru lasitatea de care da dovada…sa n-ai curajul sa-ti anunti plecarea?? M-am saturat, m-am plictisit. Nu esti tu aceea care sa ma retina. E doar sex. S-a consumat pasiunea. Nu caut sa raman, doar sa ma distrez. Am alte planuri pt mine. Vreau sa fiu liber sa explorez. Visez sa cuceresc alte culmi. Asta e natura mea. Zi ceva!!!! Tacerea ta ma sfasie!! Activitatea mea cognitiva ma omoara!! Taci minte!!! Nu-l mai vreau!! Lasa-ma sa traiesc! Nu-mi mai pune intrebari. Lasa-ma in pace!!!

A plecat! Si? Nu mi-a promis nimic! Nu m-a mintit, doar a plecat. Atat! N-am nici un drept sa-l cercetez, sa-l chestionez, fiecare face ce vrea. A decis sa plece? Sa fie binecuvantat!

Si daca mi-ar fi promis iubire vesnica, casatorie, gemenii mult doriti, tot n-am nici un drept asupra lui. Si eu am vrut sa raman langa altii si am plecat. Si ei s-au intrebat, si ei au plans, si ei m-au implorat sa raman si nimic nu m-a impiedicat sa-mi urmez drumul dorintei de moment. Ceva din mine a vrut sa plec mai departe. Asta s-a intamplat si-n el. Si-atunci? De ce ma mai intreb, de ce ma torturez? Ce vreau sa-mi demonstrez?

Ca nu valorez mai mult? Ca nu merit sa fiu iubita? Ca viata este un blestem si nu o binecuvantare? Simt fericirea doar in prezenta celuilalt? Sunt dependenta de celalalt? Sunt sclava evenimentelor exterioare? Si-n lipsa lor sunt nefericita si frustrata? Asta-i viata? Vreau sa fiu fericita fara motiv, vreau sa fiu fericita tot timpul. Se poate. Cred.

De ce? E intrebarea copilului egocentric, nu al adultului. Eu din cate relatii n-am plecat fara sa spun de ce?!!

A venit si randul meu sa simt ce am lasat in sufletul altora, asa se plateste un pacat??

Ce-s cu gandurile astea? Nu-mi apartin? Eu nu cred in pedeapsa divina! Eu cred in experimentare si evolutie. Nu exista pacat, nici pedeapsa. Doar noi ne pedepsim. Adormiti, drogati de automatismele bio-psiho-mentale. Mintea asta trebuie educata, invatata sa nu se mestece in treburile sufletului, sa nu mai intervina in procesul cresterii si vindecarii. Cum fac un pas inainte intervine si ma musca de fund…De ce a plecat? De ce a plecat? Ce cosmar!! Taci!!! Nu e treaba ta!! A plecat fiindca nimic nu l-a mai retinut. E clar?

Eu de ce am plecat?

Fiindca-mi doream mai mult pentru mine. Poti sa-l condamni ca vrea mai mult, ca vrea altceva? Asa cum nu poti sa te pedepsesti pe tine, nici pe el nu poti. Asta e natura umana. Animalul din noi cere. Tu executi. Sclavul mintii si al trupului. Animalule, taci. Eu sunt un suflet evoluat, nu sunt sclava voastra. Sa va bagati mintile in cap, nici nu ma refugiez in mancare, alcool si droguri, sa-ti intre bine in cap treaba asta, trup rasfatat, si nici n-am sa raman sclava poftelor tale oscilante, minte bolnava ce esti!

Imi ascult vocea sufletului meu perfect si atat.

Voi ma urmati pe mine, eu decid, eu sunt stapana. Pana acum ati guvernat, acum am preluat controlul si nu voi ma da drumul la fraie, atentie, vin vremuri grele pentru voi, constiinta s-a trezit si s-a decis sa ramana treaza in fiecare act, de la cel mai marunt si banal pana la cel mai complex, delicat.

Adio, vremuri bune. Incep o noua viata! Adio, fantasme ale trecutului! Adio!!!

M-am saturat sa fiu sclava, vreau sa fiu stapana!!

M-am saturat sa fiu afectata de ce zic ceillati despre mine.

M-am saturat sa ma simt mina si fara valoare.

M-am saturat sa primesc sfaturi “intelepte”.

M-am saturat sa astept zile mai bune.

M-am saturat sa zic da fara sa simt ca asta vreau sa fac.

M-am saturat sa-mi fie teama sa ma arat asa cum sunt.

M-am saturat sa tac.

M-am saturat sa plang.

M-am saturat sa mananc compulsiv.

M-am saturat de lipsa de activitate.

M-am saturat de gandurile limitate.

M-am saturat de pesimism.

M-am saturat de lipsa de responsabilitate.

M-am saturat de nefericire si frustrare.

Vreau sa lupt pentru mine!

Vreau sa fiu stapana!

Vreau sa fiu fericita!!

Ce-i cu mine?

M-am insanatosit, m-am vindecat, m-am salvat! Poti si tu sa indraznesti sa fii fericita 24/24. Se poate! Fericirea exista. Caut-o in fiecare respiratie si expiratie. Esti vie!

Ce-i cu tine?

De ce te incrunti? De ce te agati de credinte false? De ce continui sa faci ce ai facut pana acum? De ce ramai la fel? De ce speri ca maine va fi mai bine? De ce crezi ca celalalt e responsabil pentru fericirea ta? De ce traiesti la 10% din potential? De ce nu lupti?

Viata e o intrecere ce trebuie castigata!

Viata e o lupta continua, si cea mai grea batalie se da tocmai cu tine.

Inca te mai gandesti?

Atunci gandeste-te la tabloul asta!!

N-ai slabit 2 kg de 1 an de zile!

N-ai renuntat la fumat.

N-ai incredere in tine!

N-ai curaj sa visezi!

N-ai vointa sa schimbi ce nu-ti place!

N-ai facut nici un pas spre dorintele tale.

N-ai schimbat obiceiurile proaste.

N-ai evoluat spiritual.

N-ai ce-ti doresti.

N-ai bani.

N-ai sanatate.

N-ai cariera mult visata!

N-ai orgasme.

N-ai relatii de calitate.

N-ai trait cum ti-ai propus.

N-ai partener.

N-ai copii.

N-ai curaj.

N-ai nici o satisfactie.

N-ai visuri.

N-ai viata.

Ce ai?

Regrete??

Amintiri?

Sperante?

Visuri?

Ce astepti?

Zile mai bune?

Pe Fat- Frumos?

Asteapta!!!

Asteapta sa vina Fat-Frumos!

Asteapta sa se intoarca Zmeul!

Asteapta sa se intample ceva!

Ce ai de facut decat sa astepti?

Sa nu cumva sa pleci de acasa, s-ar putea sa vina cand nu esti, asa ca, cumintica si rabdatoare, draga mea. Nu te indeparta prea tare de casa, nu se stie nicio data cand fericirea bate la usa. Si n-ai vrea sa nu te gaseasca…Nu iesi! Nu trai!! Ramai la fel!

Bun! Mi-am facut numarul, am scos demonul din mine, acum ma pregatesc sa traiesc cu adevarat. Parca asteptam pe cineva….:-)) Sa-l mai astept sau sa traiesc?

Am dreptul la iubire!!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am dreptul la iubire!

Am citit eu undeva ca 15 e numarul magic, care transforma mesajele parentale in creatie divina. Daca ai auzit prin casa mesaje de genul, iubirea nu exista, nu meriti,

nu esti demna, nu vei fi iubita numai daca te chinui ca Isus pe cruce, oamenii sunt rai, nu vei obtine ce-ti doresti niciodata, si ce ai mai invatat tu despre iubire, barbati, relatii din casa, ai face bine sa preiei formula magica de mai sus cu absolut toate domeniile vietii.

Cand?

ACUM

Iubirea este……………..

Relatiile sunt…………

Barbatii sunt……

Continua lista……….cu ce te doare.

“Daca vei scoate la iveala ceea ce salasuieste in tine, ceea ce vei arata lumii te va salva. Daca nu, ceea ce vei ascunde te va distruge.”

Daca nu te cunosti, daca nu te accepti asa cum esti, daca nu te pretuiesti, daca nu te iubesti mi-e mila de ce o sa aleaga de tine si relatiile tale.

De ce-l astept?

Fiindca l-am asteptat o viata sa vina.

Fiindca imi lipseste pretuirea si iubirea de sine.

Fiindca nimenei nu mi-a spus ca sunt buna si importanta.

Fiindca nimeni nu m-a mangaiat.

Fiindca nimeni nu mi-a spus ca sunt frumoasa si inteligenta.

Fiindca nimeni nu mi-a vorbit de iubire si relatii.

Fiindca am avut intrebari fara rasunsuri.

Fiindca nu stiu sa traiesc cu mine.

Fiindca nu cunosc fericirea.

Fiindca consider ca nu merit mai mult de la viata.

Fiiindca nimeni nu mi-a spus ca merit sa fiu fericita.

MERITI SA FII FERICITA!!

MERITI SA FII IUBITA!!

MERITI SA VISEZI!!

MERITI TOTUL DE LA VIATA!!!!

AM DREPTUL LA RELATII DE IUBIRE SANATOASE SI FERICITE!!

ASTAZI PUN CAPAT SUFERINTEI SI COMPORTAMENTULUI MEU NESANATOS, DESTRUCTIV DE A TRAI ZIUA, IUBIREA, VIATA!!!

Eu, Andreea, imi cunosca cum nevoile reale si stiu cum sa le satisfac.

Eu, Andreea, imi exprim acum liber si deschis sentimentele fata de ceilalti.

Eu, Andreea, imi respect corpul si am grija de el printr-o alimentatie corecta, exercitii fizice si preocuparea pentru aspectul meu fizic.

Eu, Andreea, sunt implicata in activitati relevante pentru mine si care reflecta valorile mele.

Eu, Andreea, imi construiesc si beneficiez de relatii apropiate, intime cu ceilalti.

Eu, Andreea, consider provocarile ivite in viata ca o sansa de avea mai multa forta s a ma maturiza.

Eu, Andreea, imi creez propria viata, asa cum mi-o doresc, si nu ca reactie la ceea ce se intampla.

Eu, Andreea, folosesc semnalele fizice pentru a-mi imbunatati viata si a ma cunoaste mai bine.

Eu, Andreea, ma bucur de o stare de bine chiar si-n perioadele mai grele.

Eu, Andreea, imi cunosc propriile modele emotionale si fizice, pe care le consider semnale primite de la sinele meu interior.

Eu, Andreea, ma bizui in viata pe propriile resurse care ma ajuta cel mai mult sa traiesc si sa cresc interior.

Eu, Andreea, ma consider o persoana minunata.

Eu, Andreea, imi creez situatii care ma pun in valoare.

Eu, Andreea, cred ca viata imi rezerva multe lucruri bune.

Eu, Andreea, am incredere in mintea, trupul si spiritul meu.

Eu, Andreea, ma iubesc si pretuiesc.

Eu, Andreea, iubesc si sunt iubita.

Eu, Andreea, traiesc, zambesc, iubesc in fiecare zi.

Eu, Andreea, visez si transform visurile in realitate.

Eu, Andreea, multumesc vietii pentru tot ce-mi daruieste.

Eu, Andreea, am invatat sa-mi ofer tot ce mi-a lipsit.

Eu, Andreea, m-am impacat cu trecutul.

Eu, Andreea, am invatat sa ma iubesc.

Eu, Andreea, stau in fata ta acum si-ti spun ca nu-l mai astept.

De ce?

Fiindca celalalt nu poate sa-mi ofere ceea ce eu nu-mi ofer.

Si la vremea cand el a plecat, eu nu stiam ce-i iubirea de sine.

Acum nu mai am nevoie de el .

Acum, eu sunt stapana, eu aleg cum sa traiesc.

Eu te iubesc, tu te iubesti?

Il mai astepti?

Sau ma urmezi?

3 comentarii:

  1. frumos,mi-a placut ff mult.eu am trecut prin asta dar bine ca nam fost condusa de mindrie,am lasat mindria la o parte si bine am facut,am cedat.cedati oameni buni p-u ca cine shtie poate el e slesul vietii tale

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte adevarat,ma regasesc in fiecare cuvant..la mine e si mai trist,am avut o relatie absolut perfecta aproape jumatate de an..el fiind insurat,eu stiinc ca el e in divort..nevasta in italia el in romania..a fost totul perfect pana a venit ea de sarbatori acasa,de pe 21 decembrie cand ne-am vazut ultima data si cand mi-a promis iubire vestica,casatorie,copii si o viata minunata,a disparut subit,fara un telefon,fara un sms,fara o explicatie pana acum 3 zile pana m-a cautat sa isi ceara iertare ca a disparut asa spundu-mi ca ma iubeste..am suferit enorm pt ca il iubesc si acum ma doare cumplit pt ca inca il iubesc enorm si simt ca acum m-a catat si vrea chipurile sa ne impacam ca i-a plecat nevasta iar in italia si..probabil nu-i place sa stea singur..il iubesc mai mult ca pe mine,ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. NU fi prostuta, atata timp nu tia dat un semn de viata, si tu cf akum ? il iei in brate ? ii deschizi usa ? gandestete ca nu faci alceva decat sa-ti faci rau tie singura, el profita, ni tia dat un semn de viata de atata timp si acum te cauta dupa ce ia plecat sotia ? gandeste cu capu nu cu inima si fac ceea ce crezi tu ca este mai bine dar nu cu inima ci k capu ... iti doresc succes...

    RăspundețiȘtergere