Like me? Like YOU! Get FREE Facebook Likes, Fans, Followers, Tweets

duminică, 27 iunie 2010

Crezi ca tu poti avea succes in afaceri ?

Am intalnit foarte multi oameni care se tem de afacerile online.
"Nu cred ca sunt pregatit pentru aceasta afacere... "
"Nu sunt eu bun pentru aceasta afacere ... "
"N-am timp ... " si lista poate continua la nesfarsit.
Crezi ca tu poti avea succes in afacerile online ? Poti argumenta putin ... eventual sa o faci cat mai sincer intr-un loc in care nu te aude nimeni si sa vorbesti cu glas tare.
Crezi ca acei proprietari de afaceri s-au nascut cu anumite aptitudini ?
Poate parerea prietenilor sa iti schimbe scopurile in viata ?
Acest subiect trebuie sa-ti atraga atentia asupra acelor scopuri pe care le ai si cat de aproape esti pentru realizarea lor.
Am fost in aceasi situatie. Am crezut ca daca prietenilor mei nu le va placea idea mea o sa par penibil. Asta pentru ca am inteles ca pana in acel moment traiam intr-o semiviata.
Da... psihologic asa se cheama acest stil de viata in care esti dispus sa iti pierzi obiectivele din vedere si sa te lasi "dus de val" sau pe romaneste "te-nvarti in jurul cozii ... ".

Am invatat ca orice scop (personal) merita sa fie realizat chiar daca necesita o perioada mai mare de timp sau mai o munca imensa. De ce ? ...vom discuta asta putin mai incolo.
Sa fie oare ceva magic in ceea ce fac oamenii de succes ?
did it make any sense ?

allowfullscreen="true" width="480" height="385">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu